234. alkalom - Szezám, zárulj!

 2016.08.29. 20:00

[Caed Nau, 11. szint]

Merix sejhaját követve meg is érkeztek a pokoldarazsak és szörnyen összecsipkedtek minket. Én gyorsan visszarohantam a főmutátorhoz és kissé felgyógyítottam. Verna továbbosont a járatban és jelezte, hogy valami jön - szárnysuhogást hallott. Bár magára hagytuk, de Belfegor és a négykarúak rendben helytálltak. A többiek körénk gyűltek és a főmutátor, aki csak erre várt, egy jégsugárral pusztította a pokoldarazsakat. Én végső menedékként már azon gondolkodtam, hogy szélzárral lezárom a járatot, de egyelőre kivártam. A főmutátor után Villám is hideggel sebezte őket.

Lehet, hogy hiba volt, mert a darazsak utánunk jöttek és a megint iszonyú kínokat kellett kiállnunk, Merix ugyan állva maradt, de elhányta magát és bemenekült a terembe, a főmutátor viszont lehanyatlott, így kénytelen voltam bevonszolni a terembe, ahogy Villám kiabálta nekem.

villam_saves_the_day.pngNazzod egy kicsit megcsapta a villámjával, de Villám pálcájából kicsapó hatalmas és kiválóan pozicionált villámja aratott köztük és az ékező három közepes darázsból is kettővel végzett. A négykarúak lecsapták az utolsó darazsat a halas teremben, Belfegor pedig csak erre várt és rácsapott a darázsfelhőre, de csak megkarcolni sikerül őket. Nazzod testi épségével mit sem törődve kilépett az utolsó darázs mellett és villámjával megölte a pokoldarázs raj utolsó egyedeit is.

Merix odalépett a folyosón fekvő mutátorhoz és nem is kellett közel hajolnia hozzá, hogy lássa, nem lehet benne élet több, mint a környező sziklákban. Verna, aki elbújt az érkező darazsak mögött láthatatlanul és most visszafele jött felénk, újabb szárnysuhogást halott távolból. A kapuból újabb két kis darazsak léptek elő, megakadályozva Nazzodot abban, hogy megkezdje a kapu bezárást. Mondjuk szerintem semmi esélye nem volt annak, hogy folyamatos megjelenés mellett ne zavarják be őt, de hátha - végülis egyszer már sikerült. Én közben folyamatosan lassan gyógyítottam a főmutátort. Verna jelezte, hogy három darázs már itt van és még jön három messzebb. Ezek azonnal meg is érkeztek, de a mutátor sebzésétől az egyik a sarokban maradt és csak kettő jött tovább. Az egyiket Merix lelőtte. A négykarúak csak erre vártak és kiözönlöttek a folyosóra, de a maradék kettő túlélte egyelőre, de nem sokkal később már teljes erejükkel rájuk tudtak önteni a haragjukat és ezt már nem élték túl. A kapuból is megjelent három kisebb darázs, de abból kettőt azonnal levágott és a harmadik sem élt soká. A főmutátor feléledt és gyógyította őt mellett még a másik mutátor is, így már bátrabban bementek a halas terembe, miután elmondtam nekik, hogy Nazzod próbálja bezárni a kaput. A folyosóból pedig két kisebb raj és két kisebb darázs érkezett. Az egyiket meglőtte Merix a sarkon befordulva, így a másik kicsi rá is repült, a rajok pedig befordultak a halas terembe, ahol Belfegor és a négykarúak fogadták őket a mutátorokkal együtt. Kint a folyosón Merix kissé pánikolva lelőtte a közel ért még sértetlen kis (macskaméretű) darazsat, Villám pedig lelőtte kis sugarával a hátul maradó haldoklót.

Sokat küzdöttünk a kapuból rendszeresen érkező erősítéssel, lentről pedig már nem érkezett új ellenség, amíg végül sikerült Nazzodnak tíz perc alatt bezárni a kaput (összesen sajnos csak egy órára) és közben én felgyógyítottam mindenkit. 

Mindezek után felderítettük a maradék emeletet, de nem találtunk semmit, így lementünk a 11. szintre, a szokásos színjátéok játszva, de miután meghallottuk a zümmögést abbahagytuk és Belfegor került az élre. Megkértem a főmutátort, hogy Belfegor mellé még két négykarú is menjen, hogy hamar be tudjanak avatkozni. A folyosón egy démoni növényt találtunk, amiről Nazzod megállapította, hogy húst eszik és a pokolból származik. Továbbmenve a zümmögés felé találtunk egy nagy pokoldarazsat, sok pici társaságában. Azonnal támadtak. A kicsik körülrajzottak minket és a páncélunk nyílásait keresték. A főmutátor megritkította soraikat, míg Belfegor levágta a nagyot. Én vágtam a kicsiket, Villám pedig hátulról lövöldözte őket lefele. Bár sorra jöttek elő a picik és elém is odarepült egy újabb nagy hátulról, de a kicsiket sorra csapkodtuk le, míg ők nem tudtak megszúrni minket, én pedig a mellém repült nagyba vágtam egy nagyot Aasteriniannak hála. És bár ő is eltalált, nem tudta elkerülni a sorsát, akárcsak a többiek. Ezek után Nazzod felégette a darázsfészkeket, Merix pedig lelőtte a démonnövényeket, a mutátorok pedig meditáció után felgyógyították a négykezűeket. Lentről pedig újabb zümmögést hallottunk.

Alicia ir'Degard tollából

A bejegyzés trackback címe:

https://eberron.blog.hu/api/trackback/id/tr1111660772

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása