232. alkalom - Pokolra szállás

 2016.07.20. 20:00

[Caed Nau, 10. szint]

Miután sikerült megegyeznünk Crisorral, az Utolsó Védelmezővel, hogy segíteni fognak nekünk, megbeszéltük, hogy ugyanolyan taktikával megyünk előre, ahogy eddig. A transzmutátorok pedig a négy mutánssal hátulról követnek minket. Annyi különbség még volt a taktikánkban, hogy most nem azonnal varázsoltuk el a csendgömböt, hanem Vernára bíztuk, hogy döntse el, mikor kell.

Így amikor leértünk a tizedik szintre, azonnal meghallottuk az átható, csontunkig hatoló zümmögést, ami - bármennyire is próbáltuk kizárni - a lelkünkig hatolt és bizony elbizonytalanította lépteinket, karunk akaratunk ellenére megereszkedett. Villám azonnal befogta a fülét és léptei szinte azonnal erőteljesebbek lettek. Örömmel újságolta, hogy ha nem halljuk őket, akkor nem oly bénító a zümmögésük. Még hozzátette: kisebb darazsak özönére is számítanunk kell eme undorító gonosz pokolfajzatoknak köszönhetően, de a csatában majd lesz csend, ami legalább a zaj ellen lesz jó.

Sajnos ahogy belépett Merix a lépcsőről a folyosóra, a kisebb darazsak raja azonnal rászállt, majd rögtön egy nagy pokoldarázs is nekitámadt, nem találva el őt. Ugyanígy járt a kisebb pokolfajzat is, Aasteriniannak hála. Viszont a raj csúnyán összecsipdeste őt és a zaj hihetetlenül zavarta a koncentrálásban is, a csípések pedig hányingert okoztak neki. Ha nem lettünk volna már ekkor Verna csendvarázsában, hallottuk volna a siránkozását. Villám elővette a fáklyáját és széles mozdulatokkal minket is erre biztatott. Egy másik kicsi pokoldarázs Belfegor elé lépett, aki nem volt rest és azonnal kettévágta, majd előrébb lépett. Villám elővette a fáklyáját és odadobta Nazzod elé, én pedig ezt látva levettem a hátizsákomat és elővettem a gyújtószerszámot. Villám hátrament a lépcsőn, nemsokára követte őt Merix is. Belfegor nem sokat teketóriázott és levágta a két pokoldarazsat. A raj továbbrepült rám és Nazzodra és érdekes módon amikor Belfegor közben rájuk vágott, igen sokat megölt belőlük hatalmas suhintásával. Rájöttem, ezek ellen - mivel nagyobbak mint a szokásos darázs - talán jó lesz a fegyverem is.

Nazzod kilépett egy kis csipkedés után és ráütött a kisebb pokoldarázsra, Belfegor pedig megint egy hatalmasat egy másik rajra. Verna kipenderült a rajból a folyosó közepére és további védekező pozíciót vett fel. Én felismerésemnek hála kiléptem a rajból és ledobtam a gyújtószerszámot, majd előrántottam a szablyámat és azzal a mozdulattal a rajra vágtam, de semelyiket nem tudtam eltalálni. Hmm, ez nem is olyan könnyű. Nazzod a kicsi helyett a rajt ütötte mérsékelt sikerrel, a kicsit pedig a folyosóra ismét kilépő Merix lőtte le. Belfegor a rajjal küzdött tovább, ahogy én is, kevés sikerrel. Nagy nehezen felülkerekedtünk az őrt állókon, de nem lélegezhettünk fel, mert a folyosó távolabbi részéből erősítés érkezett. Először a rajok érkeztek meg fájdalmas csípéseikkel, de nem sokkal maradtak le utánuk az óriás darazsak sem. Kemény küzdelem, meg kell hagynom...

Alicia ir'Degard tollából

A bejegyzés trackback címe:

https://eberron.blog.hu/api/trackback/id/tr148904154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása