Douglas Silverman írása

Mikor végre meg tudtunk pihenni a csata végeztével, lépteket hallottunk abból a teremből ahonnan jöttünk. Úgy véltük, körülbelül 5 másodperc múlva érnek ide.

Ekkor Anderson beleszól a mikrofonba: Hol van a kormányzó?

Erre az alábbi választ kapta Kianitól a testőr: Hol van? Keressétek.

Anderson erre a válaszra eléggé bepánikol.

A többiek ez alatt a szusszanásnyi idő alatt előveszik a láthatatlanná tévő italukat és várják a parancsot. Ekkor berepül egy katonai gránát, ami Agatha-át, Atyát és engem kicsit „megérintett” de komoly sérülések nem születtek.

A gránáttal később Kiani kiadta a parancsot: Benő teleportálja el Grootens ügynököt és engem, a többiek láthatatlanságba menjenek ki. Még gyorsan közölte, hogy az egyik láthatatlanná tévő italomat adjam oda neki. Így is történt, benő elteleportálta a parancsolt személyeket (előtte letettem Kiani előtt az italt), a többiek pedig elindultak kifelé.

Amikor végre magunkhoz térek az a kép tárul elénk, hogy valaki éppen a koporsóba kutat. Benő gyorsan elintézi egy Alvás varázslattal és jelent a központnak. A központ az alábbi utasítást adja: menjünk a találkozási helyre, Grootens ügynök is jöjjön velünk. Ez alatt a menekülőkről csak annyit hallok: Kiértünk és elindultunk.(Atya, Agatha) Beszorultunk! (Drago, Kiani) Egy kicsit később újból beleszólnak a mikrofonba: Menekülök felfelé az észak-keleti toronyban. Üldöz a Sötét Nővér. Benő segíts! (Kiani) Elindulok kifelé. (Dragó). Benő ekkor otthagy, hogy meneküljek el Grootenel és azzal eltűnik. Én buta elfelejtettem, hogy csak egy láthatatlanságunk van és tudtam, hogy Benő elég ideges lesz így éppen gondolkodtam, hogy hogy fogok kijutni.

Miközben gondolkodtam, hogy mit csináljak hallom, hogy megy a beszéd:

- 12 másodperc múlva ott leszek

- Én még rohanok föl, most érkeztem meg

- 6 másodperc múlva ott vagyok

- Glug,glug,glug

És egy óriási puffanást hallok a diplomata füleséből. Utána pörzsölés zaja.

-Jól vagy? - Kérdezte Benő.

- Persze minden rendben.- Kiani válasza

Oc: kétszer kapott Kiani 19-es Sebzéstűrő értékkel 19-es sebzést (pont nincs Állóképesség dobás)

A bejegyzés trackback címe:

https://eberron.blog.hu/api/trackback/id/tr5015068834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása