171. alkalom - Quid pro quo

 2014.10.15. 20:00

Nazzod kissé rosszul bírta a bezártságot és valljuk be őszintén gondolatait nem az irántam érzett hála töltötte meg. Először a vacsorát hozó warforget akarta meggyőzni, hogy hívja a kapitányt, mert tudni akarja, mikor lesz a tárgyalás. A warforge bólogatva megígérte, de Nazzod rájött, hogy nem csinál majd meg semmit eme ígéretéből. Ezért az őr távozása után megbízott inkább egy goblint, hogy 5 ezüstöt kap, ha a társaihoz megy és lehív egyet. 

Mi Veronika szobájában gyülekeztünk. Miranda megbízott engem, hogy szabadítsam ki Nazzodot. Beadtam a derekam, bár a nőt egyre kevésbé kedveltem, és elindultam a kapitány a keresésére. Nem jutottam messze, mivel szembe jött egy goblin és megállított. Elmondta, hogy ha adok neki 5 ezüstöt, akkor elmondja mit üzent a szolgám a börtönből. Elmosolyodtam és inkább meggyőztem, hogy mutassa meg inkább ezt nekem anélkül is, hogy fizetnék. Le is vitt. Szerencsére nem találkoztunk az őrökkel közben. Nazzodot illően köszöntöttem, ő fogadta, majd sárkány nyelvre váltva elmondta, hogy ha nem szabadítjuk ki éjfélig, akkor ő kiszabadítja magát. Én azt tanácsoltam, hogy ezt ne tegye, de elmondtam azt is, hogy mivel ehhez bizonyos fokú belátásra és inteligenciára lenne a szükség a részéről, így nem hiszem, hogy megfogadja, de legyen ez az ő gondja. 

Addig beszélgettünk, míg megjött az egyik warforge, Less. Ő udvariasan figyelmeztetett, arra, hogy már elmondta, hogy ide tilos a lejövetel. Én meglepetést színleltem és eljátszottam a buta szőke nőt, aki nem is emlékszik erre. Jól sikerült alakítás volt, melynek következtében nem tartoztatott le, hanem udvariasan felkísért, megígértetve velem, hogy legközelebb nem teszek ilyet. Ezután a kapitányhoz mentem, hogy ha törik, ha szakad, kiszabadítsam Nazzodot. A kapitány rögtön arra akart rávezetni, hogy menjünk a szobájába, aztán majd meglátjuk, mi lesz a fogollyal. Én pedig erre hosszasan ecseteltem, hogy itt bizony semmi nem lesz, amíg ő ki nem engedi őt. A szemtelenje azt követelte, hogy egész végig a társaságomat élvezhesse. Még mit nem uram, ahhoz bizony teljesíteni kell! Először lementünk unszolására a bárba, de mire meglátta az énekesnőt - gondolom a barátnőjét - azonnal a fenti éjszakai égboltot akarta megmutatni nekem. Belementem, de mindvégig távolságtartó voltam, sóhajtoztam és alig kortyoltam bele az italomba. A végén, mert láttam nem ért a szép szóból, a szemébe néztem és kerek perec közöltem, itt ne számítson semmire addig, amíg a "kedvemet fel nem deríti a fogoly kiengedésével". Ezt végre megértette és levitt Nazzodhoz, akit kiengedett, de a felszerelését még nem adta vissza, mert mint kiderült mindent elborító szenvedély öntötte el és ahogy kipenderítette Nazzodot az ajtón, azonnal ránk zárta és magáévá akart tenni ott a szalmán. Én előbb küzdöttem ellene, hogy viselkedjék úriemberként és csináljuk az ágyban, de nem bírt magával, így engedtem neki - végül is itt még nem csináltam. Meglepő módon bár gyors volt, elég jó. Ezért fent is folytattuk. A goblinok kajánul vigyorogtak, amikor elmentünk mellettük. Fent tehát folytattunk és meg kell mondjam jó volt. Olyan jól tudta mire van szüksége egy nőnek, a nőnek, mint Sedge és mivel nem volt elszállva, még élvezetesebbé tette a szeretkezést. Alig hogy befejeztük a második, majd a harmadik menetet, már hajnalodott is. Meglepően jól bírta. Valószínűleg ajzószer volt abban az italban, amiből és csak kortyolgattam. Francba. Egymás karjaiban aludtunk el, amikor már a hajó ébredezni kezdett.

Nazzod még éjszaka visszatért Veronika szobájához és bekopogott: "Nazzod vagyok!", majd gyorsan körülnézett, hogy hallotta-e más, de nem volt ott senki. Belépett és ahogy kértem jelezte, elfoglalt leszek az éjszaka folyamán. Bár mint megtudtam, ezt igen keresetlen szavakkal tette. Villám hatására a paranoia kivirágzott a társaságban, Nazzod még rá is tett egy lapáttal. Már már azt tervezték, hogy egyesével mindenkit elrabolnak és kihallgatnak. Összeírták, ki gyanús, hogy azokkal kezdjék, de harmincnál abbahagyták és győzött egy időre Verna józan esze: inkább védekezésre rendeződjünk be. Ettől függetlenül Miranda és Villám megbeszélte, hogy a felderítést folytatni kell. Nazzod amellett kardoskodott, hogy fenn táborozzunk le a szabad ég alatt, akár tüzet is rakhatunk. Gyorsan le lett szavazva. Villám szerint menjen Verna ki, amikor más nincs, arcane sighttal és nézzen körül. Nazzod javasolta a láthatatlanságot és az sem zavarta volna, hogy akkor két lebegő világító kék szem látszott volna.

Végül Villám előhozakodott azzal, hogy menjen ki Merix mágikus aurát érzékelni. Ebben maradtak. A mi szintünkön sok gyenge mágiát érzékelt. A 8O-ban öt is volt, közte négy közepes és ebből egy necromancia. A tiszti szálláson is hat volt, de csak gyengék, de lehetett több is, amit elnyomott a többi.

Nazzod hajnali kettőkor úgy döntött megadja az öt ezüst adósságát a goblinnak. Nem tudott lemenni, mert Less megállította. Ezért inkább visszatért a szobába, ahol már mindenki aludt, kivéve Belfegort, aki végül egész éjszaka őrködött. A leghangosabban Villám húzta a lóbőrt - hiába a sok tervezés nagyon fárasztó. Reggelre virradóan Nazzid kiment reggelizni, majd a goblin kereste, de végül ő találta meg. Belfegoron és Villámon kívül a többiek (Verna, Merix, Merinda) tovább reggeliztek eközben. Nazzod kifizette a goblint és rávette, hogy további információkat adjon arról, ki hol lakik és mit tapasztaltak nála. A pénz mellett az is közrejátszott a sikerében, hogy mindezt goblin nyelven tette. A végére már-már barátokká váltak. Mikor visszasietett a szobába, a többiek már ott voltak. Nazzod azonnal azt javasolta, törjünk be a karrnathi szobájába, dobjuk ki az élőhalottakat és kutassuk át. Briliáns terv, mint mindig. Szerencséjére sem én, sem Villám nem hallotta ezt a blődséget, így csak fejrázásokat kapott válaszul.

Reggel arra ébredtem, hogy kopognak. Már megint. Ez nem lehet igaz. Verna hangját hallottam. Veronika úrnő hívat, mondta. Menj el - kiáltottam ki - figyelmeztetőleg. De csak folytatta. Veronika úrnő így, Veronika úrnő úgy. Hogy az a magasságos.... Az ember lánya hiába dolgozik egész nap, mindig csak zavarják az irigy kurafik. Elegem lett. Felrúgtam magam az ágyról, feltéptem az ajtót és képen töröltem Vernát. Egy ideig még gondolkodott, verekedjen-e, aztán annyit mondott, hogy igyekezzek Veronikához, fontos mondanivalója van és elment. Bevágtam az ajtót és körülnéztem. A kapitány már nem volt ott, ezért gyorsan lemosakodtam, majd visszamentem a szobámba és átöltöztem. Majd átmentem Veronika szobájába, meghallgatni, mit akar mondani. Kiderült, egy elég zavaros mesét adott elő, hogy azt álmodta, le kell szállnunk Krona Peeksben és nem messze a kikötőben venni kell neki egy búzavirág parfümöt, ami majd elvezet minket valahová, ami jó lesz nekünk, mert valamelyik orgyilkosklán jár a nyomunkban. Érdekes módon láthatóan hitte, amit mondott. Azt is elmondta, hogy ilyen álma volt akkor is, amikor felébredt az árny támadása előtt. Nem akartam hinni neki, de nagyon meggyőző volt. Abba belementem, hogy ha Aasterinian szerint ez jó lesz nekünk, akkor megyek. Erre azt a szemenszedett hazugságot állította, hogy ő is tud ilyen varázslatot. És még ezt is úgy mondta, mintha hinné. Erre rendült meg a hitem abban, hogy végig az igazat mondta. Mindenesetre Miranda félrevonta és elbeszélgetett vele. Engem arra kértek meg, hogy szerezzem vissza Nazzod felszerelését. Elmentem a kapitányhoz, aki visszaküldette egyik emberével a felszerelést, kivéve a fegyvereket. A kurafi. Nagyon álmos voltam és ezért visszatértem a szobámba és elaludtam. Az a mocsok Verna megint felkeltett. Az a fapina Miranda megint hivatott, hogy akadjon a torkára a vacsorája. Követtem Vernát - bár előtte még nagyon gondolkoztam azon, hogy ideiglenesen megvakítom a szemtelenségért, na meg amiért élvezte a felébresztésemet - fel a fedélzetre. Előadást néztünk! Hogy az ördögök rágják le a húst a csecseiről. Majd közölte úgy döntött, lemegyünk vásárolni. Közöltem vele, csak akkor, ha Aasterinian szerint ez jó lesz nekünk. Belement. Ekkor jegyezte meg Merix, hogy van egy gyűrűje, amivel tud auguryt varázsolni. Mindenki felhördült, hogy az meg mi. Én még ilyenről nem hallottam. 

Amikor közeledtünk, Aasteriniánhoz könyörögtem, világosítsa meg elmém, jó lesz-e nekünk a leszállás és a parfümvásárlás Istennőm kegyes volt és jelezte, jó lesz. El is indultunk, bár előtte még vissza próbáltam szerezni Nazzod fegyvereit, de a kapitány kurtán-furcsán lerázott, hogy nem ér rá. Valóban, sokan álltak körülötte és folyt a ki- és berakodás, de akkor is. Na meglátja majd este ki megy kihez Kurafi. Nem sokkal később megtalálta Merix a parfümárust és meg is vettük a parfümöt és adtak mellé két üvegcsét. Mint a hajón kiderült, ez két divinition potion. Érdekes. Lehet, hogy mégis érdemes volt ez a kitérő. Mint Villám megtudta négy órát várakozik itt a hajó, így még sok maradt visszatértünk után megfigyelni, ki jött és ki ment.

Alicia ir'Degard naplójából

A bejegyzés trackback címe:

https://eberron.blog.hu/api/trackback/id/tr776796825

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása