1000. Lahrvion (VII.) hó 18. nap; Var’ashwad’ava, ismeretlen napszak

Verna keze elérte a kilincset, megszorult rajta és kicsit remegve,de azért eléggé határozottan lenyomta. Az ajtót nagy lendülettel belökte és feltárult mögötte a szoba. Bent egy asztalnál kockázott három tisztavérű harssaf. Kettőn láncing feszült, míg a középsőn Nazzod saját sötétlevél páncélját vélte gyors pillantás után felfedezni. Mellette pedig egy letámasztott nagy fapajzs pihent. Mögöttük, a következő szobában, egy rémdenevér lógott az ülőkéjén.

Nazzod azonnal elkezdett idézni. Belfegor, Verna és a Herceg szépen körülvették az asztalnál ülőket. Villám is szép lassan  behaladt a csendgömbbel. Belfegor szólt neki, hogy csukja be az ajtót, de ezt Villám láthatóan nem tette meg. Én is odaléptem, hogy Vernával közrefogjuk az egyik harssafot. Dudda is követett, csak lassabban.  Az egyik harssaf, akinek az ujján Verna ismerős gyűrűt fedezett fel, felizzította a bőrét és fel akart állni a székről, de Belfegor elgáncsolta és meg is sebezte. Verna azonban sajnos nem találta el. A Herceget viszont nem akadályozta meg a találatban semmi. Engem a köztünk lévő asztal akadályozott meg a gyors oldalvágásban. De ezek után a Herceg gyors csapásokkal megsebezte a harssafot, akinek az eszméletére Belfegor mért végső csapást. Őt viszont a nekirugaszkodó denevér találta el. Nazzod megidézte a druida másik oldalára a szokásos konstrukciót, aki azonban nem találta el. A druida is felizzította testét, majd felállt és a távolabbi sarokba húzódott és elővette a szablyáját. Verna ellépett a denevér mellett, aki beléütött, ezek után felgurult az asztalra, majd a harmadik harssaf hátába gurult. Az felizzította a bőrét és felállt és a sarokba lépett a druida mellé, de közben Verna megszúrta. Én odaléptem a két harssafhoz és jól megégtem (-12 HP), aminek hatására és persze mivel kiléptem a csendből védekezve magamra varázsoltam egy tűzellenállást. Merix belépett és elkezdett idézni. Villám közelebb lépett, csendbe fogva a harssafokat. De a druida ezt nem szívlelte és három támadást bevállalva visszavonult a belső szobába, majd valamit varázsolt, de az nem hozott létre semmi láthatót. Villám később mesélte, hogy jégdaraviharral próbálkozott. Sajnos Belfegor el is esett a gáncsolásban. A Herceg belépett a helyébe, hogy a másik ne tudjon elmenekülni, de Belfegor a felállás után elfelejtette bezárni a rést és a harssaf elindult felé, de a herceg elgáncsolt. Merix szokásos denevérraját idézte meg a druidára, de sajnos nem hatotta meg a kemény bőrét érő kis szúrások. Én nem találtam el a fekvő harssafot. Belfegort a denevér találta meg ismét. A druida megint varázsolt valamit, de nem tudtuk mit. Belfegor gyógyítást kért, de sajnos nem tudtam rajta segíteni, de nem is várt erre, hanem bedühödött és jól megütötte a denevért. A harssaf védekezve ugyan, de sikeresen felállt. Sajnos nem tudtuk eltalálni. Merix a hatástalan rajt eleresztette és belelőtt a védekező harssafba, áttörve a védelmét. Én viszont nem voltam rest és elmentem a harssaf mellett és odaálltam a denevérhez és beleütöttem (-5 HP). Villám lerakta a csendgömböt és beállt a sarokba. Belelőtt két mágikus nyilat a denevérbe és egyet a harssafra, de a denevér nem halt bele és a harssaf előtt elporladt. A denevért végül a tűzaura ölte meg. A druida kétségbeesésében bejött a csendbe és megvágta és megégette. Belfegor utolsó erejét beleadva elgáncsolta a druidát. Ezek után sajna csak mellé ütögettünk. Nem úgy a druida, aki eltalálta Belfegort, aki már alig állt a lábán. Belfegornak nagyon összpontosítani kellett ahhoz, hogy meghallgatva Nazzod kiáltását, visszavonuljon egy olyan helyre, ahol már nincs csend. A Herceg és én is eltaláltuk a druidát, de nem nagyon hatotta meg. Verna életerőt növelt magán. A Herceggel közrefogtuk a druidát és ő jól megsorozta. Merix megpróbálta eltalálni hideg sugárral, de nagyon mellé lőtt, ahogy Verna is a maga akadályozó ektoplazmájával. Nazzod Belfegorba töltötte a gyógyító italt, aki erre lelohasztotta dühét és magára nyomott életerőt.  Miután a Hercegbe két nagy ütést beleütött, kiment a szoba elejébe. Én tovább ütöttem (-6 HP), Villám pedig zseniálisan csúszóssá tette a handzsárját, amit elejtett és Verna gyorsan a kezébe is vette. Belfegor csak erre várt és odacsörtetett és beleütött. Sajnos a druida erre gyorsan elővette a tőrét és nagyot belesebzett. Én ismételten szép nagyot beleütöttem (-9 HP), majd Verna is ügyesen manőverezve picit beleütött (-3 HP), majd Nazzod odalépett és hatalmasat beleütött mágikus fütykösével (-18 HP). Belfegor összeszedte minden erejét és bezúzta a druida fejét (-23 HP). Végre, köszönjük Aasterinian!

Alicia ir’Degard tollából

A bejegyzés trackback címe:

https://eberron.blog.hu/api/trackback/id/tr124855472

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása