305. alkalom

Aramil Heinous = Khyber fia

Helyszín: SANCInál!!! (Bp. XIII. Ambrus u. 3.) – mesélő: térkapun keresztül üzenget

2018. július 25.

Hónapok: Zarantyr (I.), Olarune (II.), Therendor (III.), Eyre (IV.), Dravago (V.), Nymm (VI.), Lharvion (VII.), Barrakas (VIII.), Rhaan (IX.), Sypheros (X.), Aryth (XI.), Vult (XII.)

Napok: Sul (1.), Mol (2.), Zol (3.), Wir (4.), Zor (5.), Far (6.), Sar (7.)

Aktív karakterek: Belfegor Bhatta’waag (half-orc férfi, Dol Dorn hívő L1barbár-L4harcos-L2 Holy liberator (Bíbor penge)), Alicia ir’Degard (human nő, L7 Aasterinian pap), Villám Skoradalavan (wisper gnome ffi, L7 wizard), Verna Tealeaf (wisper gnome nő, L7 beguiler), Genmajsa (human ffi, L7 swordsage)

 

- Villám Skoradalavan feljegyzései -

 

YK 1016, Nymm (VI. hó), 21-22. éjszaka

Korth, zilargoi biztos ház (Lapuló kobold fogadó)

Összeszedjük az elvarratlan szálakat:

  • Alicia babuskája (csak nem a kis Belshabar?)
  • Aasterinian főpapja eltűnt
  • Ipharat = Szürke király + Éjvér kard megtalálása (+ lehetőleg legyőzése, bár ezt, lehet, hogy a 12-ekre kellene hagyni) + Adamane Fane és kislányának (Nashka) megmentése
  • Riedrai császárság (+Dreaming Dark?) üldöz minket
  • Banya meglátogatása (Genmajsával kibabrált…)
  • 100e gp tartozás Kaius királynak (1 hónap határidő!!!)
  • Zondolon (Brealnd) – Villám szülei lehet, hogy segítségre várnak az alagutak mélyén
  • SL-t követő orgyilkos megtalálása páncéldarab segítségével (a kikötőben található Artificer vagy a Bába vezethet nyomra)
  • Óriási gonosz jelenléte – a halottak beszédéből akar kihámozni valamit
  • Eltűnt sárkányjegyes csaj megkeresése ((Beruk ir Delath foglya volt)
  • 2 áruló barbár csaj
  • Bába küldetés: Angolna felderítése a hóhérdombi házban
  • Angolna (bujkáló khalastar) felkeresése: mi már teljesítettünk (az őt üldöző quori spiritet eltakarítottuk), most ő jön (infó a Szürke királyról + nagy gonosz ellen is segítséget ígért)
  • Hercegnő alig várja a jelentkezésünket
  • Varrax könyve = kulcs küldi: behatolás Karn mauzóleumába a Fenségesek temploma felől.
  • Megavihar még nem szűnt meg.
  • Droaam hatalma látványosan megnőtt.
  • Több állam vezetésébe beépült alakváltók (doppelgangers)
  • Sárkánykristályokból hiány van… nagy rituáléra kellhet?
  • Rémálmaink eredete

 

Ezt követően próbáljuk eldönteni, hogy Aramilt tekintjük-e igaz szívünkből a Ház nagymesterének és a Vult Gyermekeitől való félelmünkben tényleg fel akarjuk-e adni minden eddigi kapcsolatunkat és menekülünk?

 Image result for dark elf mage

Végső konklúzió: Khyber fia = Aramil. A Vult Gyermekei sztori csak kitalálás, azért hogy folyamatos rettegésben tartson minket + megszerezzük számára a rejtett kincset. Könnyen lehet, hogy ő szervezte meg a minket ért csapásokat.

Medani nyomozó elmélete az volt, hogy Beruk ir Delath foglyán sárkányjegy volt. Ez egy új sárkányjegy lehet, amit a többi ház el akar intézni, nehogy egy meglévő ház eltűnjön.

Álmunkban kiderül, hogy a rémálmainkat áttételesen az Angolnának köszönhettük: próbálta elérni a gondolatainkat alvás közben, ennek a melléktermékei lehettek a szörnyű álmok.

Alicia megérzést kap Aasteriniantól: „Cselekedj azonnal!” – Alicia fordításában: a főpap megkeresése a legfontosabb (mármint neki).

Többször próbálnak ránk scryolni, de a biztos ház rúnái védenek minket.

 

Álmunkban újra megjelenik az Angolna:
Related image

  • Kiderítette, hogy hol lakik a Medúza (Sz. K.): Palota negyedben Varat Thaum kúriájában rejtőzik. Van egy hatalmas segítője, ezért nem mert sokat kutakodni az Angolna. Többen is vannak az épületben. Ma még érkeztek néhányan. Most kb. 10-en vannak, de csak a Medúza a különleges lény (a többi ember vagy hasonló lehet).
  • Az Arénában a Quori spirit – miután a gazdateste meghalt – megpróbálta átvenni a hatalmat Genmajsa fölött. Neki sikerült neki, de ezután nem próbálkozott újabb gazdatesttel, hanem elmenekült. Valószínűleg a nagy gonosz erő ott lehetett a nézőtéren és elűzte.
  • Imádja a mintázatot tanulmányozni. Azért is keresett meg minket, mert látta, hogy a mintázat erősen kötődik hozzánk. És ha mi nem avatkozunk közbe, akkor itt és most nagyon sok borzasztóan gonosz dolog történhet. Ő szívesen segít a nagy gonosz térnyerését megakadályozni.
  • Genmajsa banyáját ismeri: egy romlott lelkű kuruzsló, aki gonosz hatalmakkal paktál. A kuruzsló még él!
  • Nashkáról nem tudja, hogy él-e még. Lehet, hogy abban a kúriában van, ahol a Szürke király.
  • A Szürke király az elmúlt órákban a városban járt és szörnyűséget követett el. Újabb gyilkosság!
  • A Bábával már jó ideje macska-egér játékot játszik, de élvezi. Szellemi kihívásnak tekinti.

 

végül elalszunk…

YK 1016, Nymm (VI. hó), 22.

Üzenetet kapunk a 12-ektől. Gazosak ránk. Mivel mi nem derítettük ki, hogy hol lapul a Szürke király, ők felfedezték a rejtekhelyét valahogy. Este 8-kor rapportra kell mennünk Gizmó féle kocsmába. Addig pihenjünk.

A zilargóiak is morognak, hogy ha minden senkiházi képes követni minket és üzenetet küldözgethet ide nekünk, akkor így ők is lelepleződnek.

 

Az arkánikus varázshasználók délig alszanak és felfrissítik a spelljeiket.

 

Ötletek, elvarratlan szálak

  • ld. fenti felsorolás (nem újak, csak a régi szálak összeszedése)

 

Személyek

CSAPATNAK FONTOS

CSAPATNAK NEM FONTOS

  • -

Megismert helyek, események

CSAPATNAK FONTOS

  • -

CSAPATNAK NEM FONTOS

  • -

House rules

  • -

Legyőzött/megismert ellenfelek

  • -

A bejegyzés trackback címe:

https://eberron.blog.hu/api/trackback/id/tr8114154419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása