305. alkalom
Aramil Heinous = Khyber fia
Helyszín: SANCInál!!! (Bp. XIII. Ambrus u. 3.) – mesélő: térkapun keresztül üzenget
2018. július 25.
Hónapok: Zarantyr (I.), Olarune (II.), Therendor (III.), Eyre (IV.), Dravago (V.), Nymm (VI.), Lharvion (VII.), Barrakas (VIII.), Rhaan (IX.), Sypheros (X.), Aryth (XI.), Vult (XII.)
Napok: Sul (1.), Mol (2.), Zol (3.), Wir (4.), Zor (5.), Far (6.), Sar (7.)
Aktív karakterek: Belfegor Bhatta’waag (half-orc férfi, Dol Dorn hívő L1barbár-L4harcos-L2 Holy liberator (Bíbor penge)), Alicia ir’Degard (human nő, L7 Aasterinian pap), Villám Skoradalavan (wisper gnome ffi, L7 wizard), Verna Tealeaf (wisper gnome nő, L7 beguiler), Genmajsa (human ffi, L7 swordsage)
- Villám Skoradalavan feljegyzései -
YK 1016, Nymm (VI. hó), 21-22. éjszaka
Korth, zilargoi biztos ház (Lapuló kobold fogadó)
Összeszedjük az elvarratlan szálakat:
- Alicia babuskája (csak nem a kis Belshabar?)
- Aasterinian főpapja eltűnt
- Ipharat = Szürke király + Éjvér kard megtalálása (+ lehetőleg legyőzése, bár ezt, lehet, hogy a 12-ekre kellene hagyni) + Adamane Fane és kislányának (Nashka) megmentése
- Riedrai császárság (+Dreaming Dark?) üldöz minket
- Banya meglátogatása (Genmajsával kibabrált…)
- 100e gp tartozás Kaius királynak (1 hónap határidő!!!)
- Zondolon (Brealnd) – Villám szülei lehet, hogy segítségre várnak az alagutak mélyén
- SL-t követő orgyilkos megtalálása páncéldarab segítségével (a kikötőben található Artificer vagy a Bába vezethet nyomra)
- Óriási gonosz jelenléte – a halottak beszédéből akar kihámozni valamit
- Eltűnt sárkányjegyes csaj megkeresése ((Beruk ir Delath foglya volt)
- 2 áruló barbár csaj
- Bába küldetés: Angolna felderítése a hóhérdombi házban
- Angolna (bujkáló khalastar) felkeresése: mi már teljesítettünk (az őt üldöző quori spiritet eltakarítottuk), most ő jön (infó a Szürke királyról + nagy gonosz ellen is segítséget ígért)
- Hercegnő alig várja a jelentkezésünket
- Varrax könyve = kulcs küldi: behatolás Karn mauzóleumába a Fenségesek temploma felől.
- Megavihar még nem szűnt meg.
- Droaam hatalma látványosan megnőtt.
- Több állam vezetésébe beépült alakváltók (doppelgangers)
- Sárkánykristályokból hiány van… nagy rituáléra kellhet?
- Rémálmaink eredete
Ezt követően próbáljuk eldönteni, hogy Aramilt tekintjük-e igaz szívünkből a Ház nagymesterének és a Vult Gyermekeitől való félelmünkben tényleg fel akarjuk-e adni minden eddigi kapcsolatunkat és menekülünk?
Végső konklúzió: Khyber fia = Aramil. A Vult Gyermekei sztori csak kitalálás, azért hogy folyamatos rettegésben tartson minket + megszerezzük számára a rejtett kincset. Könnyen lehet, hogy ő szervezte meg a minket ért csapásokat.
Medani nyomozó elmélete az volt, hogy Beruk ir Delath foglyán sárkányjegy volt. Ez egy új sárkányjegy lehet, amit a többi ház el akar intézni, nehogy egy meglévő ház eltűnjön.
Álmunkban kiderül, hogy a rémálmainkat áttételesen az Angolnának köszönhettük: próbálta elérni a gondolatainkat alvás közben, ennek a melléktermékei lehettek a szörnyű álmok.
Alicia megérzést kap Aasteriniantól: „Cselekedj azonnal!” – Alicia fordításában: a főpap megkeresése a legfontosabb (mármint neki).
Többször próbálnak ránk scryolni, de a biztos ház rúnái védenek minket.
Álmunkban újra megjelenik az Angolna:
- Kiderítette, hogy hol lakik a Medúza (Sz. K.): Palota negyedben Varat Thaum kúriájában rejtőzik. Van egy hatalmas segítője, ezért nem mert sokat kutakodni az Angolna. Többen is vannak az épületben. Ma még érkeztek néhányan. Most kb. 10-en vannak, de csak a Medúza a különleges lény (a többi ember vagy hasonló lehet).
- Az Arénában a Quori spirit – miután a gazdateste meghalt – megpróbálta átvenni a hatalmat Genmajsa fölött. Neki sikerült neki, de ezután nem próbálkozott újabb gazdatesttel, hanem elmenekült. Valószínűleg a nagy gonosz erő ott lehetett a nézőtéren és elűzte.
- Imádja a mintázatot tanulmányozni. Azért is keresett meg minket, mert látta, hogy a mintázat erősen kötődik hozzánk. És ha mi nem avatkozunk közbe, akkor itt és most nagyon sok borzasztóan gonosz dolog történhet. Ő szívesen segít a nagy gonosz térnyerését megakadályozni.
- Genmajsa banyáját ismeri: egy romlott lelkű kuruzsló, aki gonosz hatalmakkal paktál. A kuruzsló még él!
- Nashkáról nem tudja, hogy él-e még. Lehet, hogy abban a kúriában van, ahol a Szürke király.
- A Szürke király az elmúlt órákban a városban járt és szörnyűséget követett el. Újabb gyilkosság!
- A Bábával már jó ideje macska-egér játékot játszik, de élvezi. Szellemi kihívásnak tekinti.
végül elalszunk…
YK 1016, Nymm (VI. hó), 22.
Üzenetet kapunk a 12-ektől. Gazosak ránk. Mivel mi nem derítettük ki, hogy hol lapul a Szürke király, ők felfedezték a rejtekhelyét valahogy. Este 8-kor rapportra kell mennünk Gizmó féle kocsmába. Addig pihenjünk.
A zilargóiak is morognak, hogy ha minden senkiházi képes követni minket és üzenetet küldözgethet ide nekünk, akkor így ők is lelepleződnek.
Az arkánikus varázshasználók délig alszanak és felfrissítik a spelljeiket.
Ötletek, elvarratlan szálak
- ld. fenti felsorolás (nem újak, csak a régi szálak összeszedése)
Személyek
CSAPATNAK FONTOS
- -
CSAPATNAK NEM FONTOS
- -
Megismert helyek, események
CSAPATNAK FONTOS
- -
CSAPATNAK NEM FONTOS
- -
House rules
- -
Legyőzött/megismert ellenfelek
- -