1000. Lahrvion (VII.) hó 18. nap; Var’ashwad’ava, ismeretlen napszak

Miután összeszedtünk pár fegyvert, elindultunk Zaastura szállása felé. Nem messze a céltól Verna előre osont, hogy felderítsen. Elmekapcsolaton jelentette, hogy nagy kopácsolást hall a kovácsműhelyből, beszélgetés mellett. Nyugodtan mehetünk, nagy valószínűséggel nem hallanak meg, de ha igen akkor se gondolhatnak mást, mint, hogy embereik érkeztek. Villám azért megjegyezte, hogy ha valaki csendet fog varázsolni, azt minek gondolják majd? Megnyugtattam, hogy azt azért nehezebben fogják meghallani, mint a páncélcsörgést. Verna azt is jelentette, hogy négy kovács lehet bent. Villám kérte, tovább is osonjon és hallgatózzon. A torony felől egy kétlábú és egy négylábú mocorgását hallotta. Eddig minden rendben ment, mi is közeledtünk a kovácsműhelyek felé. Mikor elég közel értünk hozzájuk, csendet kértem istennőmtől, majd a fadarabra tettem és lehelyeztem a járat közepére úgy, hogy a csend elszigetelje őket. Ezek után berohantunk a két átellenes kovácsműhelybe. Én a Herceggel akartam menni, de Nazzod megelőzött és az orrom előtt elrohanva utánament. Én ezért Belfegort követtem. A négy korcs kovács igencsak meglepődött. A Herceg odaérve az egyikhez, elgáncsolta. Nazzod is odalépett és a fekvőbe ütött egy nagyot a pszi erejével (-13 HP).  Verna csak erre várt, és beszlalomozott a lábuk között és tüdőn szúrta a fekvőt (-11 HP). Merrix a vállam felett lőtte meg az előttem állót (-9 HP). Belfegor odalépett hozzájuk és a sebesültet elgáncsolta és levágta (-10 HP). A Belfegor előtt álló megpróbálta eltalálni őt, de a csapása lepattant a láthatatlan mágikus páncéljáról. Nazzodot is megtámadta az előtte álló, de ő is csak a páncéljáig jutott. A nálunk fekvő kovács fel akart állni, de Belfegor a nemlétbe taszította. Én beléptem és megütöttem a msik kovácsot a buzogányommal (-7 HP). A Herceg az előtte álló kovácsot elgáncsolt, leszúrta, majd levágta a fejét. Én szerelmem... Belfegor nem akart szégyenben maradni, ezért elgáncsolta az utolsó kovácsot, majd elvágta a torkát.

Ezek után sarkon fordultunk és szépen sorjáztunk a toronyőr felé, hogy le ne járjon a csend, kivéve Merixet és Nazzodot. Ők Villám heves tiltakozása ellenére megvizsgálták mágikusan a helyiségeket, de csak Nazzod talált "nagy" meglepetésre egy normál bunkót. Ami jól jött, mivel Zaasturaékat hatékonyan csak az ütőfegyverek sebzik tudomásunk szerint. Mi addigra odaértünk a kapuőr ajtajához, Verna gyorsan behallgatózott és kétlábút és négylábút hallott. Gyorsan csapdát keresett és nem  talált, majd benyitott. Bent egy morgó pokolkutya és egy fél-ördög-fél-zaulkár (halfling) férfi állt. Szárnyai is voltak, és olyan páncélt viselt, amit mintha lenyúzott démonbőrből készítettek volna. Nem sikerült meglepnünk Előrelépett és elővette nagy kardját, majd felemelte a kezét, amit Villám támadó mozdulatnak vélt. A kutya hátrafarolt és lelehelte az előrelépő Belfegort és Vernát. Verna bámulatos előrelátással elugrott előle, de Belfegort kicsit megpörkölte (-3 HP). A Herceg, bevállalva egy nagy ütést (-16 HP), belépett a kutyához. Én is beléptem, a kutyától pedig kaptam egy lángoló harapást (-9 HP).  Dudda a védelmével közelebb lépett. Szerencsére legközelebb mind az ördög, mind a kutya rosszul lépett, nem találtak el minket. Belfegor pedig hiába viaskodott az ördöggel, nem tudta elgáncsolni. Verna beugrált a hátralépő ördög mögé, de nem sikerült megszúrnia. A Herceg sikeresen levágta három vágásból a pokolkutyát. Villám sikeresen belelőtt az ördögbe két mágikus lövedéket, áttörve az ördög mágia ellenállását (-12 HP). Merix is megérkezett, és eltalálta az ördögöt, de nem törte át az ellenállását. Én és a szintén érkező Nazzod is eltaláltuk az ördögöt, de nem sikerült elég nagyot sebeznünk belé, sebei egyből beforrtak. Villám ismét eltalálta a lövedékekkel az ördögöt (-9 HP). Erre az ördög hátralépett és feltartotta a kezét és mondott valamit. Nazzod állítása szerint meg akarta adni magát. Ezt látta Verna is. Én mindent bevetettem, hogy kiderítsem a szándékát, de csak abban voltam biztos, hogy tárgyalni akart. Mivel tudtam, hogy ezzel iszonyú időt veszítenénk, és simán elképzelhető, hogy csak az időt akarja húzni, amit nem engedhettem meg, ezért könnyítendő társaim lelkiismeretén azt kiáltottam, hogy biztos csak az időt akarja húzni, míg tárgyalást színlel. Én éreztem a bizonytalanságot a hangomban, de láthatóan Belfegort és Villámot sikerült meggyőznöm, amiben segíthetett Merix kiállása is mellettem. Közben a Herceg, aki ezt nem hallotta, ütött bele három kisebbet. Eléggé meggyőző voltam tehát ahhoz, hogy Belfegor előrelépjen és lecsapjon rá, amire ő ájultan és vérezve eldőlt. Én gyorsan átkutattam és elraktuk a talált erszényét. Merix mágia után kutatott. Nazzod, gyors megbeszélés után, megvizsgálta és miután látta, hogy él, stabilizálta, majd leütötte. Villám siettetett minket, ezért elindultunk. Merix jelezte, hogy a démonvadász ruhája alatt mágiát érzékelt. A Herceg kérte, hogy gyógyítsam, ezért ismételten kértem istennőm segítségét és egy kisebb, de nagy hatékonyságú gyógyítást varázsoltam (+12 HP). Végül magamra delejeztem egy életerőt (+20 HP), Belfegor pedig egy erőernyőt. Elindultunk Zaastura druida szállása fele.

Odafelé megpróbáltunk benyitni Belshabar szentélyébe, és ránk is csapott valami mágia, de Dudda pajzsa szerencsére felfogta, az ajtó pedig zárva volt. Ezért Villám ösztökélésére azonnal tovább mentünk, bár közben Merix még magára rakott egy erőernyőt. A balra nyíló ajtó mögött lévő kaszárnyát hagytuk és Zaastura szállása elé lépdeltünk. „Nézd meg, zárva van-e!” – kértem Vernát, akinek a keze megindult a zár fele...

Alicia ir’Degard tollából

A bejegyzés trackback címe:

https://eberron.blog.hu/api/trackback/id/tr364831919

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása