006. alkalom – Villám parti
Az Onatar templom titkai – Belfegor életre csókolja Fyrelle-t
Játék valós időpontja: 2010. 04. 14.
Helyszín: Varga Viktor – Bp., Kunigunda u.
Hónapok: Zarantyr (I.), Olarune (II.), Therendor (III.), Eyre (IV.), Dravago (V.), Nymm (VI.), Lharvion (VII.), Barrakas (VIII.), Rhaan (IX.), Sypheros (X.), Aryth (XI.), Vult (XII.)
Napok: Sul (1.), Mol (2.), Zol (3.), Wir (4.), Zor (5.), Far (6.), Sar (7.)
Aktív karakterek: Belfegor Bhatta’waag (half-orc ffi, barbár), Alicia ir’Degard (human nő, Dol Dorn hívő Favored soul), Villám Skoradalavan (wisper gnome ffi, wizard), Verna Tealeaf (wisper gnome nő, rogue), Nazzod (half-orc ffi, druida), Merix Bratt (changeling ffi, warlock)
Aktív karakterek: Alicia ir’Degard, ember nő (Sanci), Villám Skoradalavan, whisper gnome (Nándi), Nazzod, half-orc (Viktor), Belfegor Batta, half-orc (Hawky), Verna Tealeaf, whisper gnome,(Petya), Merix Bratt, changeling (Thomas)
YK 998, Aryth (XI.) hó, 12. nap hajnal
Onatar templom alsó (3.) szint
Verna kis bűvészkedés után kihalássza a hasadékba (21. terem) esett Horvaldo hullájából a kulcsot. Talál még egy erszényt is (benne 24 régi arany).
Horvaldo szobájához (14. terem) megyünk. Bár Verna nagyon keresi az állítólagos csapdát az ajtón, de nem talál semmit. Sebaj! Trigliss ossiss promassat siesstrem Sharn. (Több is veszett Sharn ostrománál.) A kulccsal Verna kinyitja Horvaldo ajtaját. Artificier műhely. 10 perc keresgélés után Villám megtalálja egy kupac alján a keresett, csavarhúzó alakú, mágikus javító szerszámot.
Utána Verren atyához megyünk (5. terem). Omlás zárja el a terembe vezető utat. 2 óra kemény meló alatt beássuk magunkat a terembe, ahol megtaláljuk Verren atyát. Szörnyen néz ki! Valószínűleg ghoullá változott! Fél óra kemény alkudozás után (Alicia minden tudására szükség volt), a lelke üdvössége fejében (Alicia megáldotta a korábban talált szentelt vízzel + meggyóntatta), odaadja a kincsét (egy mágikus gyöngyöt) és végre örök nyugovóra tér. A teremben megtaláljuk a keresett ketrecet is.
Az oszlopcsarnokba (3. terem) visszatérve Horvaldo elmondja, hogy a ketrec közepén villózó fém tárgy valójában egy csali. A légelementál megérzi, berepül a ketrecbe és akkor kell gyorsan rácsapni a ketrec ajtaját. Sok sikert kíván az elementál befogásához, majd közli, hogy ő elkezdi az isteni hárfa javítását és elvonul a hangversenyterembe (4. terem).
Ezután a medencéhez megyünk (2. terem), ahol a nimfa fekszik a víz alatt. Ekkor megjelenik 2 zombi. Miután lassúak a balgák, szép lassan lenyilazzuk őket. Hozzánk sem érnek.
Mivel hirtelen senkinek sem ugrik be, hogy miképp lehetne a kővé vált nimfától hajszálat szerezni, Villám azt javasolja, hogy nézzünk be Zyrussa varázsló közeli szobájába.
A varázsló szobájának (20. terem) felderítése közben, egy szekrény rátámad Vernára és 2 ütéssel lecsapja. A többiek – bár nem teljesen vér nélkül – elintézik. Találunk egy díszes könyvet és egy tekercstartót. Mindegyik mágikus.
Utána újra a tóhoz megyünk (2. terem). Villám hosszasan taglalja, hogy a tóból sugárzó transzmutációs mágia megtörésére milyen arkánikus lehetőségeket vehetünk fontolóra. Belfegort inkább az ösztönei vezetik (helyes irányba): leveszi páncélját, majd alámerül a tóba és megcsókolja a nimfát. Ettől megelevenedik a tó és feléled a nimfa. Visszacsókolja Belfegort.
Miután meghallgatja történetünket, szívesen segít és ad nekünk egy hajszálat. Azt is elmeséli, hogy a templom ostroma során egy mágikus kő segítségével bújt el a tó aljára.
Ezen felül – némi kompenzációért cserébe (egy párszor meg kell őt csókolni: ebben a nehéz teherben az önfeláldozó Merix is osztozik Belfegorral) – némi gyógyítással is megtámogatja megfáradt csapatunk. Verna magához tér és Nazzod sérülései eltűnnek.
Merix Bratt és Villám Skoradalavan